pühapäev, 7. mai 2017

Aprill oli meie koolis nutikuu. Allpool mõned näited selle kuu tegemistest eesti keele tundides.
Õpilased programmeerisid  Ozoboti haridusroboteid – joonistasid  korteri tubadega ja  jutustasid vastavalt roboti liikumisele reaalajas, kuhu tuppa robot läheb. Teises  tunnis olid õpilased arhitekti rollis ja  projekteerisid  linnatänavaid. Kasutati  3D printeriga loodud majakesi, kuhu kinnitati oma käega kirjutatud sildid asutuste nimedega ( raamatukogu, kodu, kool jne).
3.a klassi õpilased kinnistasid  omadussõnade keskvõrret vastates valikvastustega  küsimustele Plickersi kaartidega.
2. klassi õpilased mängisid arvutiklassis õppemänge, et  kinnistada kellaaegu, igapäevaseid tegevusi ning korrata värve. 3. klassi õpilased tegid algul arvutis kontrolltöö, kus  tuli  klaviatuuril kirjutada sõnade keskvõrre ja arvuti andis tagasiside. Pärast olid  õppemängud korteri  ja ametite sõnavara kordamiseks. Mängud asusid  linkidena  õpetaja  loodud  õppeotstarbelises ajaveebis ja  olid valmistatud erinevate programmidega (Learningapps.com, spellic, reviewgamezone.com, linguascope , quizlet jne).

2.a ja 2.b klassi õpilased mängisid tahvelarvutites kahooti, kus  tuli pildil oleva  kella nimetus  eesti keeles  õigesti ära arvata: käekell, seinakell, liivakell jne. 2.c ja 2.d klassi õpilastel  tuli infinitiivide kinnistamiseks valida  verbi juurde  kas ma-või da-infinitiiv kahootis. 1. klassi õpilased kirjutasid ABC-magnetic  äpiga eesti keeles sõnu tahvelarvutis. Võisteldi kolmes võistkonnas: iga õigesti kirjutatud sõna eest sai võistkond punkti juurde. Pärast seda  kirjutas  õpetaja sõna tahvlile, et kõik teaks, kuidas nägi välja  õige variant.

 Kui õpilased oskasid  öelda tunnis  just õpitud  uusi talveteemalisi sõnu,  said nad kätte juhtmevaba  hiire, et kaunistada lumememme. Ja siis tuli ka  öelda eesti keeles, mis pildi ta ekraanilt valis.
6. klassis kasutasiti eksamite keskkonda (EIS), töötati arvutiklassis järgmiste ülesannetega: kuulamine, lugemine, keele struktuur, kirjutamine.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar